Kundeservice

I det følgende kan du kontakte Koalabarns kundeservice og/eller læse mere om vores generelle service.

 

Kontaktinformation

E-mail: info@koalabarn.dk

Telefon: 71 99 37 35

Retur adresse: Dansk E-logistik, Att: Koalabarn.dk - Naverland 33-35 - 2600 Glostrup

 

Nedenfor kan læse svarene på nogle af de oftest stillede spørgsmål.

 

Hvor meget skal jeg betale i fragt?

Koalabarn tilbyder Gratis Fragt på alle ordrer. 

 

Hvor hurtigt leverer i min ordre? 

Vi bestræber os på at levere alle ordrer til Danmark indenfor 1-2 hverdage. Vi leverer pakker med Post Danmark uden omdeling, hvilket betyder, at pakken bliver leveret hos den post filial der ligger nærmest din bopæl. Så snart pakken er hos post filialen, vil du modtage en seddel i din postkasse, og pakken vil være klar til afhentning samme dag.  

Vær opmærksom på, at ordrer lagt efter kl. 13.00 om torsdagen, først vil blive leveret den efterfølgende mandag.

 

Hvordan returnerer jeg en vare?

Hvis du ønsker at returnere en vare, kan du gøre det indenfor 30 dage, efter du har modtaget din bestilling.

For at få pengene retur, skal varen være i samme stand, som da du modtog den og i ubrudt emballage. Markater og lignende skal desuden stadig være vedhæftet varen.

Varen skal sendes til Dansk E-logistik, Att: Koalabarn.dk - Naverland 33 1. port - 2600 Glostrup.

Husk at sende pakken med omdeling, da vi ikke har mulighed for at afhente pakken på nærmeste posthus.

Du skal selv betale for returfragten. Den bliver ikke godtgjort af Koalabarn.

 

Hvad betyder jeres prisgaranti?

Vi tilbyder prisgaranti på alle produkter. Vi gør derfor vores bedste for altid at have de laveste priser på det danske marked, men der kan forekomme tilfælde hvor vi ikke har nået at justere vores priser. Det betyder, at finder du den præcis samme vare et andet sted til en lavere pris inklusiv forsendelse, så matcher vi prisen. Prisgarantien er dog kun gældende ift. andre danskbasserede webshops hvor varerne bliver sendt fra Danmark og i 14 dage før og efter ordren er lagt.

 

Hvordan gør jeg krav på min prisgaranti? 

Hvis du finder et tilsvarende produkt på en anden danskbaseret webshop, med en lavere pris end vores, skal du blot gennemføre ordren og efterfølgende sende os en mail med et link til den anden webshop. Herefter refunderer vi differencen tilbage til dit betalingskort.